Указание за прием на докумети – „Студентски практики“

%d0%bb%d0%be%d0%b3%d0%beimages10294409_1688445118094943_4355890827988194480_n

Обучаваща организация:

  1. Договор на обучаващата организация в 3 екземпляра с печат, подпис и списък на менторите генериран от системата;
  2. Договор (и на ментор) и от обучаващата организация в 3 екземпляра само с подпис. Договорът се генерира след като менторът е избран от студент;
  3. Попълнена декларация за ментори с печат и подпис на обучаващата организация в един екземпляр;
  4. Попълнена регистрационна форма от работодател в електронен вариант;
  5. Попълнено писмо за намерение.

Студенти 

  1. Генериране на договор от системата в 3 екземпляра подписан лично от студента, след като:

– Се е уверил, че обучаващата организация има сключен договор с ПУ „П. Хилендарски“;

– Е избрал ментор от обучаващата организация, който му е направил програма и  потвърдил графика;

– Е избрал академичен наставник и той е потвърдил вашите програма и график;

– С начална дата на практиката –   две седмици по-късно от  подаването на договора.

  1. Попълнена декларация за студент в един екземпляр подписана лично.

ВАЖНО:  Студентът да използва личен IBAN  при попълване на личната информация в профила.

ДОКУМЕНТИ НЕ СЕ ПРИЕМАТ НА  СТУДЕНТИ ОТ ПЪРВИ КУРС И СЕМЕСТРИАЛНО ЗАВЪРШИЛИ!

ПРИЕМАНЕТО НА ДОКУМЕНТИТЕ СТАВА В СЛЕДНИЯ РЕД:

  • 4-ти курс редовно и задочно обучение;
  • 3-ти курс редовно и задочно обучение;
  • Магистри редовно и задочно;
  • 2-ри курс редовно и задочно обучение;
  • Работещи при наличие на свободни места след записване на изброените по-горе.

Приемно време : 

Функционален експерт – доц. д-р Желязка Райкова

кабинет 127, тел. 032/261-270

Понеделник: 10:30 – 12:00 ч.

Технически изпълнител  – Йорданка Папардова

кабинет 309, ет. ІІІ,    тел. 032/261-372

Вторник: 10:30 – 12:00 ч.

Сряда :    10:30 – 12:00 ч.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.You can leave a response, or trackback from your own site.

Вашият коментар